بهره برداری از ۸۲ پروژه بخش کشاورزی در استان مرکزی 

صفری از بهره برداری از ۸۲ پروژه بخش کشاورزی در استان مرکزی همزمان با جشن انقلاب خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علی صفری، در نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: یکسری برنامه ها روتین هر ساله است که باید همچون گذشته با حضور و مشارکت گسترده برگزار شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشن ها و دیدارهای مختلف با اقشار مختلف در این ایام، افزود: هماهنگی و مشارکت  در بین برنامه ها و اعضای کمیته روستایی و عشایریی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در این راستا تلاش شود.

وی با بیان اینکه باید هر چه زودتر برنامه ریزی ها انجام شود تا بتوانیم برنامه های در خور شان این جشن بزرگ برگزار کنیم، ادامه داد: باید از بین ۸۲ پروژه که در بخش کشاورزی است پروژه های شاخص شناسایی و با حضور استاندار و مسئولان به بهره برداری برسد.


این مقام مسئول به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کرد: بهترین پروژه ها را برای افتتاحیه انتخاب کنیم. اطلاعات پروژه را یکپارچه کنید تا در روز افتتاحیه اطلاعات یکسان ارائه شود.

صفری با اشاره به اینکه ما مروج هستیم ادامه داد: باید از این ایام و جمع ها برای ترویج بهره بگیریم و بحث های مختلف به ویژه در بخش بیمه و  اقدامات لازمی که کشاورزان می توانند در این ایام که با کمبود باران روبرو بودیم انجام دهند را اطلاع رسانی و ترویج دهیم.  


رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه باید عملکرد یکساله خود و دستاوردها و عملکرد  بخش کشاورزی در سطح شهرستان در دوران بعد از انقلاب را آماده و در اختیار همگان قرار دهیم، گفت: این ایم فرصت مناسیگبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.  

وی با اشاره به اینکه در ایام انتخابات قرار داریم گفت: ضمن اینکه در برنامه ها مردم را تشویق به مشارکت می کنید، جانبداری از کسی نکنید چرا که انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با حضور و مشارکت حداکثری برگزار شود.  

صفری با اشاره به برنامه هایی مختلفی که دوستان دارند، ادامه داد: مستند سازی و ارائه گزارش از کارهایی که انجام می شود امری ضروری است.  

این مقام مسئول با اهمیت به مردمی بودن برنامه ها گفت : باید برنامه ها در روستا ها با مشارکت دهیاری و بخشداری ها برنامه ها انجام شود.

کد خبر 1745737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha