رشادت‌های سردار عابدین خرم هرگز فراموش نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار عابدین خرم در تمام دوره های انقلاب فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، دوم بهمن ماه در مراسم تشییع سردار خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی و فرمانده اسبق سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تسلیت درگذشت این جانباز سرافراز اسلام، افزود: امروز مردم آذربایجان در سوگ به سر می‌برند، چرا که فرزند متعهد و جان برکف خود را دیگر در میان خود ندارد. این مجاهد نستوه و رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، حیات خود را در میدان‌های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران اسلامی سپری کرد و با نقش آفرینی‌های ماندگار خود راه جهاد فی سبیل الله در خیمه ولایت را برای نسل جوان امروز به ودیعت گذارد.

وی افزود: مسیری مبارک و نورانی که او برای ترسیم و تثبیت آن لحظه‌ای درنگ نکرد و در حالی به دیدار محبوب شتافت که تا آخرین دقایق عمر پربرکت خود به خدمتگزاری خلق خدا مشغول بود.

این مسئول ادامه داد: یقیناً زنده یاد سردار خرم پاداش مجاهدتها و پاداش سالها تلاش خود در راه انقلاب و اسلام را دریافت خواهد کرد. 

امام جمعه ارومیه گفت: اگرچه از دست دادن چنین نیروی انقلابی بسیار دردناک است اما اینکه سردار در محضر خدا، پاداش و نتیجه مجاهدتهای خود بهره‌مند می‌شود مایه مباهات است.
 
وی خاطر نشان کرد: ما باید مسیر خود را در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی حفظ کنیم که عاقبت بخیری در همین مسیر است. 

گفتنی است؛ مراسم یادبود سردار زین العابدین خرم، از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳٠ در حسینیه ثارالله برپا خواهد بود. 

کد خبر 1745739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha