اعزام ۲۸۵ دانش آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: در سومین گروه از دانش آموزان شهرستان خرم آباد ۲۸۵ نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

سرهنگ محمد برامکی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: روز گذشته سومین گروه از دانش آموزان شهرستان خرم آباد در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد افزود: در این دوره تعداد ۲۸۵ دانش آموز در سطح شهرستان به به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

وی ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، ایستادگی و مقاومت و رشادت های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

سرهنگ برامکی خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و امروز نیز تبییین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب و حرکت در مسیر شهدا است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش ها و فاصله گرفتن نسل امروز از انقلاب عنوان کرد: نهادینه سازی ارزش ها و آشنایی نسل امروز با فرنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه دشمنان است.

کد خبر 1745747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha