اجرای فاز سوم طرح شهید همت با تاکید بر گفتمان حضوری در گلستان

سوخت سرایی گفت: فاز سوم طرح شهید همت با تاکید بر گفتمان حضوری در استان گلستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان،  حمیده سوخت سرایی در جلسه گفتمان حضوری هشت مدرس میانی از مناطق ١۴ گانه استان با اشاره به اهمیت دوره های توانمندسازی معلمان و به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجارب در حلقه های علمی در قالب گفتمان های آموزشی، گفت: امسال در استان گلستان با توجه به شوق یادگیری در همکاران بیش از پنج هزار معلم در هفت عنوان درسی شامل فارسی اول، فارسی دوم و سوم، هدیه های آسمان دوم و سوم، علوم چهارم، ریاضی چهارم، ریاضی پنجم و ششم و شایستگی فناورانه تحت پوشش طرح شهید همت قرار گرفتند و اطلاعات و تجارب خود را در حلقه های علمی و در قالب گفتمان های مجازی و حضوری به اشتراک می گذارند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر اهداف سند تحول بنیادین و اهمیت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، افزود: هدف ما باید تقویت، تسهیل و تسریع یادگیری دانش آموزان و در نهایت رساندن آن ها به مراتبی از حیات طیبه باشد که لازمه این امر توانمندسازی معلمان است که این اتفاق خوب در قالب دوره توانمندسازی طرح شهید همت در حال اجراست.

وی ادامه داد: تاکنون ٢ فاز از اجرای طرح شهید همت در استان برگزار شده است و هم اکنون در فاز سوم طرح تاکید بر گفتمان های حضوری است.

سوخت سرایی با تاکید بر برگزاری مستمر گفتمان های مجازی، گفت: پس از جلسه گفتمان حضوری در استان، دوره ها در مناطق نیز بر اساس یک جدول زمانبندی به صورت حداقل یک جلسه در ماه با حضور معلمان مجری برگزار می گردد و مدرسان میانی، آموزش ها را در خصوص طراحی آموزشی به زیرحلقه های خود انتقال خواهند داد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در استان، ابراز امیدواری کرد: با اجرای فاز سوم طرح شهید همت تحولات خوبی را در کلاس های درس شاهد باشیم.

کد خبر 1745759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha