مساجد مشهد میزبان اولین دوره لیگ بازی‌های فکری و حرکتی

رئیس شورای اجتماعی محلات سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری اولین دوره لیگ بازی‌های فکری و حرکتی در مساجد مشهد خبر داد.

مرتضی دبیریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری در دوره ششم، طراحی برنامه‌های خانوادگی با محوریت مساجد است.

وی افزود: به همین منظور شورای های اجتماعی محلات نیز برنامه‌هایی را با این رویکرد پیشنهاد می‌دهند. یکی از مصوبات شورای اجتماعی در محله آوینی، برگزاری لیگ بازی‌های فکری و حرکتی در سطح این منطقه بوده که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده شنبه برگزار می شود.

رئیس شورای اجتماعی محلات سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: این مسابقه با همکاری انجمن بازی‌های فکری استان و به صورت مسجد محور ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و خانواده‌ها نیز می توانند در این مسابقه فرزند خود را همراهی کنند.

وی گفت: افرادی که در این لیگ شرکت می‌کنند، استعداد یابی خواهند شد و نفرات برتر به حضور در مسابقات استانی و کشوری معرفی می شوند.

دبیریان تصریح کرد: این طرح که در راستای برنامه‌های مسجد محور برنامه ریزی شده، قرار است در فرصت‌های پیش رو در سایر مساجد مناطق کم برخوردار مشهد نیز اجرا شود.

پایان پیام/

کد خبر 1745775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha