دست رسانه‌ها برای روایت پیشرفت انقلاب باید پُر باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برجسته‌سازی پیشرفت‌های نظام در رسانه‌ها با تاکید بر دستاوردهای یکسال اخیر را موضوع مهمی خواند که مسئولین و نهادهای مربوطه باید دست رسانه‌ها را در این بخش پُر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، سه‌شنبه(۳ بهمن) در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ستاد دهه فجر استان بر تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای فراهم آوردن زمینه حضور و مشارکت فعالانه خبرنگاران برای پوشش خبری برنامه‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: رسانه‌ها نیز باید به برگزاری خوب ایام‌الله دهه فجر با ایجاد زمینه حضور مردم و امیدآفرینی در جامعه کمک کنند.

وی برجسته‌سازی پیشرفت‌های نظام در رسانه‌ها با تاکید بر دستاوردهای یکسال اخیر را موضوع مهمی خواند که مسئولین و نهادهای مربوطه باید دست رسانه‌ها را در این بخش به منظور انعکاس هرچه بهتر این پیشرفت‌ها و دستاوردها پُر کنند.

انجم‌شعاع استفاده از توان خبرنگاران برای تولید محتوای متناسب با دهه فجر را از اهداف تشکیل کمیته مجزا برای رسانه‌ها دانست و گفت: لیستی از پیشکسوتان و فعالان دوران انقلاب تهیه و برای تولید بخشی از محتوای متناسب با ایام‌الله دهه فجر در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

کد خبر 1745900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha