نخستین قرارگاه انتخاباتی بسیج دانشجویی شروع به کار کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: نخستین قرارگاه انتخاباتی بسیج دانشجویی شروع به کار کرد و این قرارگاه استانی متشکل از تمامی حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی می باشد.

هوتن حسابی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و بیانات ایشان جهت حضور پرشور مردم در انتخابات در همین راستا نخستین قرارگاه انتخاباتی با نام مظهر که برگرفته از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند؛ انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است، و با شعار رای می دهیم برای سربلندی ایران شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: این قرارگاه استانی متشکل از تمامی حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی می باشد که از اصلی ترین اهداف این قرارگاه افزایش مشارکت، انتخاب اصلح و جهاد تبیین است.

حسابی افزود: نقش بسیج دانشجویی در انتخابات بسیار بیشتر از سایر انجمن های اسلامی و تشکل ها می باشد و این یکی از رسالت های بسیج دانشجویی می باشد و بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی باید در سطح استان مرجعیت داشته باشند و اهمیت انتخابات را تبیین کنند چرا که این انتخابات در نظم نوین جهانی بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: در ذیل این قرارگاه کمیته های سیاسی، فرهنگی، رسانه ای و تولید محتوا شروع به فعالیت کرده اند که شامل برنامه ها و رویداد های متنوع همانند مناظره نامزد های انتخاباتی، معرفی آنان در راستای شناخت مردم و افزایش مشارکت و پایش مستمر وضعیت فرهنگی و سیاسی جامعه و همچنین شناسایی روند های نامطلوب در ایام منتهی به انتخابات می باشد.

وی از دانشجویان و فعالان فرهنگی و سیاسی، اصحاب رسانه در سطح استان دعوت کرد تا به ارائه ایده ها و طرح های خود به این قرارگاه استانی باعث عملکرد مفید و بهتر شوند.

کد خبر 1745960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha