یادواره‌های شهدا ابزاری برای تبلیغ کاندیداهای انتخاباتی نشود

حسین‌میرزایی بر ضروت حفظ شان و جایگاه مقام شهید و شهادت، گفت: یادواره‌های شهدا نباید محلی برای جولان نامزدهای انتخاباتی شود.

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی امروز (سه‌شنبه ۳ بهمن) در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، افزود: باید در حفظ شان و جایگاه شهدا و مقاوم شهادت دقت و حساسیت بیشتری به کار گرفت و تمثال شهدا در ورودی شههرا و روستاهای استان نصب شود و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص نصب تابلوی سرداران شهید استان اهتمام بیشتری به کار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نسبت به سواستفاده از آیین‌های یادواره شهدا که در آستانه انتخابات برگزار می‌شود، هشدار داد و گفت: یادواره‌های شهدا نباید محلی برای جولان نامزدهای انتخاباتی شود.

حسین میرزایی تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی موضوع مهمی است اما طرح‌های عمرانی ظرف هستند و محتوای این ظرف برنامه‌ها و محتواهای فرهنگی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری ادامه داد: هر زمان که از پرداختن به امور فرهنگی عقب افتادیم دچار شکست شدیم و از همین رو باید پرداختن به موضوعات فرهنگی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در راس برنامه‌های هریک از دستگاه‌های استان باشد.

حسین میرزایی، کلید رفع مشکلات کنونی کشور را در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری دانست و گفت: تقویت این مهم وظیفه هر یک از دستگاه‌های استان است و همگان در این خصوص رسالت خطیری برعهده دارند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات ایثار و شهادت در تمامی شهرستان‌های استان، اظهار داشت: این جلسات نه تنها باید به صورت مستمر و منظم برگزار شود بلکه باید خروجی موثری هم برای جامعه داشته باشد.

وی افزود: یکی از مصوبات این نشست این باشد که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به دستگاه‌های زیرمجموعه ابلاغ کند که از این پس هریک از اماکن عمومی و خیابان‌های استان که افتتاح می‌شود به نامی یکی از شهدای استان باشد.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: وی افزود: ساخت و نصب تندیش شهید دریاقلی سورانی در شهرستان بن هم از مصوبات قبلی این کارگروه بود که انتظار می‌رود در این خصوص نیز پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر نیز با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین و اجرا شود.

حسین‌میرزایی، اطلاع‌رسانی برای حضور مردم در آیین غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از جانیازان شاغل و بازشنسته ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اختصاص یک درصد اعتبارات هر دستگاه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیز در این نشست مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 1745961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha