مساجد و حسینیه‌های همدان آماده برگزاری جشن های ولادت مولی الموحدین

حجت الاسلام شرانجانی گفت: یش از ۵۰۰ برنامه مختلف جشن در سطح مساجد، حسینیه ها، تکایا و هییت های مذهبی و خانگی در ایام ولادت مولی الموحدین علی(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی شرانجانی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از همدان، ضمن تبریک میلاد با سعادت  امام اول شیعیان حضرت علی(ع) گفت: همزمان با  ایام فرخنده میلاد مولی موحدین  ۵۰۰ برنامه جشن در سطح مساجد، حسینیه ها  و هیئت های مذهبی و خانگی برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان  با بیان اینکه این برنامه ها و جشن ها با حضور مداحان برجسته و سخنرانان برجسته کشوری برگزار خواهد شد افزود: این جشن ها با برنامه های متنوع فرهنگی، اهدا جوایز به اسامی ملقب به حضرت علی(ع) و...  همراه است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری  جشن ویژه پدر و پسری در آستان  مقدس امام زاده عبد الله همدان همزمان  با سالروز میلاد حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: این جشن با حضور پدران و پسران همدانی و با برنامه های متنوع  برگزار می شود.

شرانجانی از برگزاری  جشن ویژه هیئت نابینایان همدان در ایام ولادت مولی موحدین علی(ع) اشاره کرد و افزود: این جشن نیز برای اولین بار  است که توسط این هئیت برگزار  می شود.

وی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، توزیع نذورات، مسابقات فرهنگی و محتوایی در فضای مجازی، و ختم  صلوات و ... را نیز از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در این ایام برشمرد.

مدیر اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان همدان  به برنامه اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان همدان اشاره کرد و گفت همچنن مراسم ویژه اعتکاف دانش اموزی، دانشجویی و مادر و فرزندی نیز در مساجد شهر همدان برگزار می شود.

کد خبر 1745971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha