تحریم انتخابات؛ خودزنی ملی!

تشویق به تحریم انتخابات در رسانه‌های اجیرشده توسط دشمنان ایران موجب تعجب نیست؛ چون آن‌ها کاملاً فهمیده‌اند چه را می‌زنند و باید کدام نقطه را هدف بگیرند.

خبرگزاری شبستان-استان فارس؛ حجت الاسلام محمد استوارمیندی:  تشویق به تحریم انتخابات در رسانه‌های اجیرشده توسط دشمنان ایران موجب تعجب نیست؛ چون آن‌ها کاملاً فهمیده‌اند چه را می‌زنند و باید کدام نقطه را هدف بگیرند تا یکی از مؤلفه‌های مهم ایران قویّ که حضور مردم در عرصه مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی است ،از بین برود، اما دم زدن بعضی خودی‌ها از شرکت نکردن در انتخابات و ندیدن عواقب آن، آن‌هم به بهانه مشکلات کشور تعجب‌برانگیز است.

 انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم، اگر پیروز شد و بساط استبداد و دیکتاتوریِ استعمار ساخته پهلوی را جمع کرد، به برکت فوج حضور مردم بود. اگر جنگ تحمیلی هشت‌ساله در مقابل کشورهای ابرقدرت دنیا مدیریت شد و اجازه داده نشد دشمن به اهدافش برسد، از پشتیبانی زنان و مردان ایرانی در شهرها و روستاها بود و اگر در طول این ۴۴ سال، توطئه‌های پیچیده دشمنان استقلال و عزت ایران نقش بر آب شده است و در بسیاری از عرصه‌ها هم پیشرفت‌های قابل‌تحسینی داشته‌ایم، همراهی مردم و حمایت‌های آن‌ها از نظام اسلامی، مهم‌ترین عامل این توفیقات بوده است. 

حال اگر به بهانه گرانی، اختلاس، بیکاری و مشکلاتی از این قبیل که همیشه بوده و در همه کشورها هم با کم‌وزیادش وجود دارد، عده‌ای مشارکت در انتخابات -این تجلی عزم و اراده ملی و عامل قدرت و شوکت بین‌المللی- را تحریم کنند و کشور را دشمن‌شاد نمایند، شاید خود نیز برای مدت اندکی، خاطرشان تشفی پیدا کند اما این کار آن‌ها، بر شاخه نشستن و بریدن بن شاخه‌ای است که خود او و همه مردم بر آن نشسته‌اند و این، یعنی بزرگ‌ترین خودزنی ملی آن‌هم توسط ملتی که الگوی جهانی مقاومت و عزت شده است.

و البته اراده پولادین جوانان مؤمن و حقیقت‌طلب، در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی اجازه کوچک‌ترین دست‌اندازی نظام سلطه به ثروت‌های ملت ایران را نمی‌دهد، اما لجبازی کوته‌بینانه این گروه در ضربه زدن به استقلال و پیشرفت کشور در تاریخ ثبت می‌شود و از یادها نمی‌رود.

کد خبر 1746013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha