رئیس سازمان صدا و سیما:

کاهش تعرفه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات

تهران ۴۰ میلیون تومان و شهرهای کوچک بین ۵ تا ۱۰ میلیون
کاهش تعرفه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات

جبلی از کاهش تعرفه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبر داد و گفت: به پیشنهاد سازمان صدا و سیما هزینه های تبلیغات انتخاباتی به یک چهارم کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، پیمان جبلی امروز 4 بهمن در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران حضور یافت و به پرسش هایشان پاسخ داد.

رئیس سازمان صدا و سیما از کاهش تعرفه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما خبر داد و گفت: به پیشنهاد صدا و سیما از روز شنبه ۳۰ دی ماه تعرفه‌های تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات تغییر یافت و تقریبا به یک چهارم رسید.

وی با بیان اینکه  بالاترین رقم تبلیغات مربوط به تهران با ۴۰ میلیون تومان است و در اکثر حوزه ها بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان تعیین شده، خاطرنشان کرد: اگر هر نامزدی بتواند یک درصد آرا ماخوذه را به دست آورد، کل هزینه تبلیغات در صدا و سیما به وی بازگردانده خواهد شد.

رئیس سازمان صدا و سیما درخصوص سوالی مبنی بر حضور مجدد مهران مدیری در برنامه های تلویزیونی، ترجیح داد پاسخی ندهد.

وی در واکنش به دلایل عدم بکارگیری صدا و سیما از تجربه کارگردان های موفق، گفت: در حال حاضر کارگردان های موفقی داریم که فعالیت می کنند اما در مجموع باید بگویم ممکن است کارگردان هایی با سازمان به توافق نرسیده و یا تمایلی به همکاری با سازمان نداشته باشند.

.

کد خبر 1746099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha