افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از یک هزار پروژه به مناسبت دهه فجر در استان کرمان

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از یک هزار پروژه در استان کرمان افتتاح و یه کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، عصر چهارشنبه(۴ بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر استان تاکید کرد: کمیته‌های ستاد بستر جشن و نشاط و شادابی را در این دهه فراهم کنند و دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه عملکرد کمیته‌ها باید در حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تاثیر داشته باشد، افزود: کمیته مجزایی برای روز ۲۲ بهمن لازم است برنامه ریزی کند زیرا این روز هر ساله تبدیل به یک جریان در کشور می‌شود.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم معرفی دستاوردهای انقلاب را یک ضرورت و تکرار آن را اثرگذار دانست و تاکید کرد: برنامه‌ها حتماً باید پیوست انتخاباتی داشته باشند.

سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان هم از افتتاح و یا کلنگ‌زنی یک هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار حدود ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

وی با توضیحاتی راجع به محل تامین اعتبار این پروژه‌ها گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۲۹ پروژه بیشترین پروژه از لحاظ تعداد را در این ایام افتتاح می‌کند و به لحاظ کلنگ‌زنی نیز بیشترین پروژه ها را دارد.

آیت‌اللهی موسوی با افزودن این مطلب که از لحاظ اعتبارات بیشترین پروژه متعلق به شرکت گاز با یک هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان است؛ گفت: شرکت گاز از لحاظ اعتبار پروژه‌ها اول هست.

کد خبر 1746137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha