پدران، ستون‌های خانواده و جامعه هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: پدران، ستون های خانواده و جامعه هستند و نقش مهمی در تربیت و پرورش فرزندان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) وروز پدر، با حضور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، این روز را به همه پدران تبریک گفت.

وی در این دیدار با تبریک روز پدر و میلاد حضرت امیر المومنین علی (ع) گفت: پدران، ستون های خانواده و جامعه هستند و نقش مهمی در تربیت و پرورش فرزندان دارند.

نوروزی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های فرهنگی مهمی در محلات هستند که می توانند در ترویج فرهنگ احترام به پدران و تکریم مقام پدری نقش مهمی ایفا کنند

وی ادامه داد: همچنین باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ارتقای تربیتی نوجوانان و جوانان که افراد اثرگذار آینده کشور هستند، استفاده کرد. .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در پایان، از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خواست تا با برنامه ریزی مناسب، در گرامیداشت روز پدر و ولادت حضرت علی (ع)، نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1746166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha