لزوم الگوپذیری مسئولین از سیره علوی

حجت الاسلام محمدی لائینی امام علی(ع) را الگوی کارگزاران حکومتی دانست و گفت: مسئولین برای خدمت به مردم از سیره علوی الگو برداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در مراسم شب ولادت امیرالمومنین علی علیه‌السلام در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) ساری که با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار کرد: افتخار ما این است که شیعه امیرالمومنین (ع) هستیم، به تعبیر آیت الله محمد کوهستانی(ره) خدا یک علی داشت و آن هم امام ما شد.

وی بیان کرد: ما انتظار داریم مسئولان ما مثل علی (ع) باشند اما مردم ما مثل مردم زمان علی (ع) نباشند.

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: مسئولین ما هم باید مثل زمان علی (ع) باشند، آن پارسایی و دغدغه را انتظار داریم در وجود مسئولان ما باشد همانی که نمونه‌اش در وجود امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و بسیاری از مسئولان بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: مردم آنطوری که باید، هستند مسئولان باید خودشان را بیشتر تطبیق بدهند، اگر مسئولین بوم مازندران و جایگاه استان در بحث تامین امنیت غذایی کشور را جدی می‌گرفتند، مازندران و کشاورزی ما نباید آنقدر مشکل می‌داشت، مازندران ما باید نصف کشور را اداره می‌کرد اما الان خودش را نمی‌تواند اداره کند.

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ما با انقلاب اسلامی، طریق علی (ع) را انتخاب کردیم، ان‌شالله به قله پیروزی برسیم، مظلومان جهان پیروز و ستمکاران و استکبار نابود شوند.

کد خبر 1746173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha