جشن میلاد امام علی (ع) در زورخانه پوریای ولی شهرکرد برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب، میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مراسم جشنی با حضور مردم و مسئولان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در زورخانه پوریای ولی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محمد رزم رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری امروز (چهارشنبه ۴ بهمن) در مراسم جشن میلاد امام علی (ع) که در زورخانه پوریای ولی شهرکرد برگزار شد، با اشاره به جایگاه ارزشمند ورزش زورخانه‌ای از جوانان خواست تا قدر این جمع فرهنگی و ارزشمند را بیشتر بدانند، چرا که این فضای معنوی انسان را به سمت خدا می‌کشد و از بدی های روزگار و زشتی ها دور می‌کند.

محمود سلیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از زحمات هئیت زورخانه‌ای استان ابرازکرد: در صدد هستیم تا تنها ساختمان زورخانه شهر را آنچنان که شایسته است بازسازی و مرمت کنیم.

سهراب مهدیان دهکردی رئیس هیئت زورخانه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه خصیصه بارز مولایمان علی (ع) گسترش عدل و داد و خدمت به مردم بوده از مجموعه قضایی استان در جایگاه دادگستران و  متولیان احقاق حق و عدالت و همچنین خادمان ورزش استان با اهدا تندیس پهلوانی تقدیر کرد.

کد خبر 1746176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha