امام علی (ع) جامع الصفات بود

امام جمعه بخش سرفاریاب گفت: امیرالمومنین امام علی (ع) جامع الصفات و برخوردار از همه خصلت‌هایی بود که خداوند در وجود بشر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «محمد زارعی پور» امروز در جشن سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر که در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای مشایخ سرفاریاب برگزار شد، اظهار کرد: امام علی (ع) صاحب خصلت‌ها و فضائل معنوی بی‌شماری هستند که حتی علمای بزرگ نیز از درک و قدرت شناخت ابعاد شخصیتی آن حضرت ناتوان هستند.

امام جمعه بخش سرفاریاب ضمن تاکید بر اینکه امیرالمومنین امام علی (ع) جامع الصفات و برخوردار از همه خصلت‌هایی است که خداوند در وجود بشر قرار داده، گفت: اوج مهربانی و سخاوت با مظلومان و مستضعفان، اخلاص بی‌نهایت در عبادت و بندگی و همچنین شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان و کفار همه در وجود مبارک امام علی (ع) وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های شناخت منزلت و مقام امام علی (ع) مطالعه کتاب الغدیر، نهج البلاغه و... است، ضمن اینکه علمای بزرگی همچون علامه امینی و دیگران در زمینه ثبت آثار و احادیث امام علی (ع) و مذهب تشیع تلاش‌های فراوانی از خود نشان دادند.

گفتنی است در این جشن علاوه بر برنامه‌های شاد و متنوع، سخنرانی و مسابقات مختلف، هدایایی از طرف موسسه نیکوکاری شهدای گمنام بخش سرفاریاب به برگزیدگان اهدا شد.

کد خبر 1746220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha