مسئولان رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم را با جدیت دنبال کنند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مدیران و مسئولان کلان کشور باید به وضعیت مردم با جدیت هرچه تمام تر رسیدگی کننده از لحاظ اقتصادی مردم واقعا در فشار هستند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه نمازجمعه این هفته شهرستان اظهارداشت: بدترین وضعیت در جامعه اسلامی زمانی است که سنجش برای پذیرش مسئولین در اذهان و افکار عمومی این باشد که میخواهند بیایند و ببرند! این بدترین تفکر در جامعه اسلامی است.

وی افزود: اگر بدانند یک روزی باید پاسخگوی تمامی اعمال و رفتار خود باشیم، در آن زمان حواسمان جمع خواهد بود و درست به مردم خدمت میکنیم.

امام جمعه قرچک گفت: به تعبیر رهبری عظیم شأن انقلاب «صاحبان این مملکت مردم هستند» این کشور و این سرزمین متعلق به این مردم است، مسئولین باید به این جمله از مقام معظم رهبری جز واقعیت هم نیست توجه کنند و خودشان را خادم مردم بدانند.

خطیب نمازجمعه قرچک بیان داشت: کارشکنی و کم کاری برای مردم اصلا قابل قبول نیست، مسئولین سعی کنند با تلاش شبانه رضایت کردم را جلب کنند.

وی تصریح کرد: اسلام ضعف نواز و مظلوم نواز است، اسلام یاری رسان و کمک کننده به ضعفا است، گاهی پیش می آید افراد و خانواده های بسیار زیادی به بنده مراجعه میکنند اما کاری از دست ما بر نمی آید چرا چون مشکل گشایی از پول است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان افزود: مدیران و مسئولان کلان کشور باید به وضعیت مردم با جدیت هرچه تمام تر رسیدگی کننده از لحاظ اقتصادی مردم واقعا در فشار هستند.  

کد خبر 1746338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha