مساجد گلستان در دهه فجر میزبان برنامه های تربیتی با محوریت نوجوانان و جوانان است

حجت الاسلام حسینی گفت: در کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر گلستان اجرای برنامه ها با خروجی تربیتی نوجوان و جوان همراه است تا بعد از دهه مبارک فجر به تعداد نوجوانان و جوانان در مساجد افزوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امروز (شنبه ۷ بهمن) در نشست خبری فجر گلستان گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ مسجد در استان گلستان فعالیت دارند که از این تعداد ۹۰۰ مسجد دارای کانون های فرهنگی هنری مسجد در بخش خواهران و برادران است.

رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر گلستان افزود: این کانون ها در کنار پایگاه های بسیج و هیئت های مساجد فعال هستند و برنامه های مختلفی را در مناسبت های سال برگزار می کنند که یکی از این برنامه ها در دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه ها با رویکرد تربیتی نوجوان و جوان است، ادامه داد: باید خروجی برنامه های کانون های مساجد که متولی اجرای آن هستند باید به سمت تربیت نوجوان و جوان باشد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر گلستان نیز به این مسئله تاکید شده تا در اجرای برنامه ها با خروجی تربیتی نوجوان و جوان همراه باشد تا بعد از دهه مبارک فجر به تعداد نوجوانان و جوانان در مساجد افزوده شود.

وی اظهارداشت: در این راستا، جلساتی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به همراه اعضای نوجوان و جوان این کانون ها برگزار شده است تا در ایام الله دهه فجر نیروهای جوان تازه نفس به کادر مساجد اضافه شوند.

رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر گلستان گفت: هر روز ۲ برنامه با حضور عموم مردم و موضوع نوجوانان و جوانان در مساجد برگزار می شود که یک برنامه با هماهنگی آموزش و پرورش در ظهرها و یک برنامه در شب ها برگزار می شود.

کد خبر 1746446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha