تجلیل بچه مسجدی های امام جعفرصادق (ع) نکا از پدران نیازمند 

افشارزاده گفت: بچه مسجدی های امام جعفرصادق(ع) نکا از پدران نیازمند بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تجلیل بعمل آوردند.

مجتبی افشارزاده _مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: بزرگداشت میلاد امام علی(ع) و روز پدر در واقع گامی برای شناساندن شخصیت والای امام علی (ع) به جامعه است.

وی افزود: الگوسازی از اهل بیت (علیهم السلام) و بزرگان دینی و ارزشی برای نسل جوان و جامعه از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

تجلیل بچه مسجدی های امام جعفرصادق (ع) نکا از پدران نیازمند 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: اجرای عدالت از خصوصیات مهم امام علی بود و باید همه ما تلاش کنیم آن عدالتی که امیرالمومنین (ع) اجرا می‌کرد را به اندازه توان خود در جامعه اجرا کنیم.

افشارزاده گفت: همزمان با میلاد امام علی(ع) بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نکا باهمکاری مرکز نیکوکاری امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان از پدران نیازمند بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تجلیل کردند.

تجلیل بچه مسجدی های امام جعفرصادق (ع) نکا از پدران نیازمند 

وی افزود: روز میلاد امام علی(ع) روز رحمت الهی برای ما دوستداران این امام همام است و باید از این فرصت ها استفاده کنیم و برای شاد کردن پدران و احترام به آنان تلاش کنیم.

کد خبر 1746477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha