دهمین یادواره شهدای مسجدالحسین(ع) بیرجند برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند گفت: دهمین یادواره شهدای مسجدالحسین(ع) بیرجند با حضور جانشین قرارگاه خاتم الانبیا کشور همزمان با ۱۱ بهمن در بیرجند برگزار می شود.

صادق دهقانی- مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقه وصیتنامه سیاسی الهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به مناسبت برگزاری دهمین یادواره شهدای مسجدالحسین (ع) جوادیه بیرجند برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسجدالحسین علیه‌السلام جوادیه بیرجند 25 شهید تقدیم انقلاب کرده است که این شهدای عزیز از نوجوانان و جوانان فعال محله جوادیه بیرجند بوده اند که از محل مسجد به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بودند.

دهقانی در ادامه بیان کرد: مسجدالحسین علیه‌السلام جوادیه به روال سنوات گذشته هر یکسال در میان یادواره شهدای مسجد را با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم شهید پرور و سخنرانان کشوری برگزار می شود و در کنار این یادواره همه ساله نمایشگاه ها با موضوعات مختلف برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند افزود: امسال قرار است نمایشگاهی با موضوع مکتب حاج قاسم به همت این کانون شامل هفت غرفه تحت عنوان زندگی حاج قاسم، بصیرت و شجاعت حاج قاسم، ولایتمداری حاج قاسم، شهادت طلبی حاج قاسم، اخلاص حاج قاسم، ملتی و امتی بودن حاج قاسم و سبک زندگی حاج قاسم برپا شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای مسجدالحسین(ع) جوادیه بیرجند و افتتاح نمایشگاه گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه و یادواره شهدا در 11 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء کشور برگزار خواهد شد.

دهقانی در پایان بیان کرد: یکی از برنامه های جانبی یادواره برگزاری مسابقه وصیت‌نامه خوانی حاج قاسم که از ۱۰ روز قبل از یادواره شروع شده و تا شب یادواره ادامه خواهد داشت و به برندگان در شب یادواره اهدای فرهنگی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1746631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha