دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم برگزار می شود

محمودی فر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از برگزاری دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم در استان مرکزی خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر، با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین بیش از پیش فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان گفت: برگزاری دوره ها، کلاس ها و محافل قرآنی می تواند در این راستا بسیار تاثیرگذر باشد.  

وی با اشاره به اینکه در همین راستا دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم با عنوان «طرح بشری» از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه سال جاری در محل دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: طرح آموزش نوین قرآن کریم «بشری» با هدف  سر و سامان بخشیدن به امر قرائت قرآن بر اساس استانداردهای بین المللی اسلامی برگزار می شود.  

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: آموزش قرآن به سبک پیامبر گرامی اسلام(ص)، نظام مند کردن آموزش قرآن کریم، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزشی، مهندسی تلاوت و... از دیگر برنامه های این طرح است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این دوره که بصورت ملی برگزار می شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها می باشد.

محمودی فر با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه جامع امور قرآنی حمد به آدرس www.qia.ir نسبت به ثبت نام در دوره اقدام نمایند، ادامه داد: این دوره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی قرآن و عترت مهد رهروان ولایت اراک و دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1746638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha