جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان برگزار می شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: جشنواره روستا و عشایر در جنوب کرمان تا پایان سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست برنامه ریزی جشنواره روستا و عشایر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان، معاون فرماندار و بخشدار ساردوئیه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را به موسسات واگذار کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از راه های شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها است که می‌تواند بخشی از ظرفیت منطقه را مطرح کند.

وی با بیان اینکه از طرح های موسسات حمایت می شود، اظهار کرد: این جشنواره نیز از طرح هایی ارائه شده موسسه فرهنگی و هنری است که قرار است تا پایان سال در منطقه رمون برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه از طرح های سال جاری ارائه شده در موسسات دفاع می کنیم، تصریح کرد: پنج محور در شورای فرهنگ عمومی جهت انجام فعالیت های فرهنگی تصویب شده که برنامه ها و طرح های موسسات حول این مهم برگزار می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: به منظور تحقق اجرای عدالت فرهنگی برنامه های فرهنگی و هنری در تمامی مناطق جنوب کرمان برگزار می کنیم تا مردم از این مهم بهره مند شوند.

کد خبر 1746646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha