ضرورت احیای خرده فرهنگ ها

ناصر احمد یوسفی گفت: یکی از بحث های مهمی که در جوامع روستایی عشایری و شهری باید به آن توجه شود خرده فرهنگ ها است که به فراموشی سپرده شده اند باید به این مهم پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ناصر احمد یوسفی در نشست برنامه ریزی جشنواره روستا و عشایر، گفت: یکی از بحث های مهمی که در جوامع روستایی عشایری و شهری باید به آن توجه شود خرده فرهنگ ها است که به فراموشی سپرده شده اند باید به این مهم پرداخته شود.

مدیر کل امور عشایری جنوب کرمان با تاکید بر اینکه واگذاری کارها به مردم رویکرد بسیار خوبی است، تصریح کرد: قطعا وقتی کار را به مردم واگذار کنیم به بهترین شکل اجرا می شود.

وی عشایر را ظرفیت بسیار خوبی در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری دانست و گفت: تاکنون چندین برنامه فرهنگی و هنری در مناطق مختلف عشایری جنوب کرمان برگزار شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

احمد یوسفی عنوان کرد: مجموعه امور عشایری با تمام توان در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است تا کاری برای مردم انجام شود و در این برنامه نیز از هر ظرفیتی که در مجموعه باشد برای بهتر برگزار شدن جشنواره استفاده می کنیم.

کد خبر 1746653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha