تلاش هیات امنا در مساجد به آراستگی ظاهری مسجد معطوف شده است

عظیمی گفت: تمام تلاش هیات امنا در مساجد هم به آراستگی ظاهری مسجد معطوف شده و برای حفظ نظم و انضباط، از حضور گسترده نوجوانان و کودکان استقبالی نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شستان از استان کردستان، اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز کردستان در جلسه ستاد اقامه نماز کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمازخانه‌های بین‌راهی نیازمند توجه ویژه متولیان امر است و باید در برنامه‌های مالی سالانه  مرمت و احداث آنها در دستور کار ادارات متولی باشد.

وی با اشاره به اینکه نمازخانه‌های بین راهی کردستان نسبت به استان های دیگر کشور وضعیت مناسبی ندارد، بیان کرد: لازم است در این زمینه برنامه ریزی های درستی انجام شود.

وی ترغیب نسل نو به نماز را نیازمند تلاش خانواده، مدرسه، مسجد و دانشگاه دانست و اعلام کرد: بایدخانواده، مربیان و اساتید در برای ایجاد غربت و انگیزه در وجود نسل در راستای اقامه نماز تلاش کنند و نقش اثرگذاری ایفا نمایند.

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان بیان کرد: تدوین برنامه های آموزشی و تبلیغی برای والدین در حوزه نماز میتواند آنها را به آموزش درست فرزندان به سمت نماز یاری کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش هیات امنا در مساجد هم به آراستگی ظاهری مسجد معطوف شده است، بیان کرد: متاسفانه هیات امنای مساجد برای حفظ نظم و انضباط، از حضور گسترده نوجوانان و کودکان استقبالی نمی‌کنند.

عظیمی خاطرنشان کرد: بسیاری از کارهای تبلیغی را در سایه پیوند مسجد با نسل نوجوان و جوان می‌توان به ثمر رساند و باید در این راستا از برنامه‌های بومی و ابتکاری بهره برد.

کد خبر 1746708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha