مدارس کانکسی بالای 10دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد برچیده شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دوسال اخیر همه مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان که اغلب در مناطق عشایری بودند جمع آوری و مدرسه جدید با امکانات استاندارد ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «سید رضا حسینی نیک»، سیاست وزارت آموزش وپرورش را جمع آوری وسایل گرمایشی غیراستاندارد در مدارس سراسر کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به حمایت دولت و سیاست وزارت آموزش و پرورش، مبنی بر جمع آوری وسایل گرمایشی غیراستاندارد در مدارس طی ۲سال اخیر بیش از ۳۵میلیارد تومان برای استاندارد سازی و خرید تجهیزات گرمایشی وتعمیرات موتورخانه های مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.


 مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تمامی مدارسی که دارای انشعاب برق باشند با رادیات روغنی ومدارس سیار که امکان دارا بودن انشعاب ندارند به وسیله بخاری نفتی استاندارد آترا مجهز شدند.

 
 وی افزود: طی دوسال اخیر همه مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان که اغلب در مناطق عشایری بودند جمع آوری و مدرسه جدید با امکانات استاندارد ساخته شده است.


 حسینی نیک، اذعان کرد: علاوه بر این ۴۵ تخته چادر برای راه اندازی مدارس عشایری ورادیات روغنی مورد نیازوبخاری آترا دراختیارآموزش وپرورش عشایر قرار گرفته است.


رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، هم گفت: هم اکنون  سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مناطق عشایری استان مشغول به علم آموزی هستند.

رحیمی، برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در استان انجام شده و تا پایان زمستان امسال مدارس عشایری این استان در زمینه سوخت هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

کد خبر 1746809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha