تئاتر شبستان فصل پرورش نسل جدید از استعدادهای هنری مسجدی است

سلیمانی فارسانی با بیان اینکه مساجد بهترین مکان برای رشد استعدادهای هنری است، گفت: در تئاتر بچه‌های مسجد به دنبال کشف و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان نوجوان و جوان هستیم تا به واسطه آن آثار نمایشی فاخر و ارزشی تولید شود.

«محسن سلیمانی فارسانی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه از گذشته تا کنون مساجد خاستگاه هنرهای نمایشی بوده است، اظهار کرد: مسجد با توجه به جایگاه معنویش همواره روح معنویت در آن حاکم است و می تواند نوجوانان و جوانان را به صراط مستقیم در قالب ها، ابعاد هنری و اخلاقی سوق دهد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه بهترین مکان برای رشد استعدادهای هنری نوجوان و جوان مسجد است، بیان کرد: اولین چیزی که انسان در مسجد می آموزد، اخلاق، انسانیت و ایثار است، چنین انسانی اگر در مسجد رشد و پرورش یابد، بدون شک بهتر می تواند هنر متعالی را به جامعه منتقل نماید.

سلیمانی فارسانی خاطرنشان کرد: شخصاً بر این باورم که مسجد تنها مکانی برای عبادت و نماز نیست، بلکه می تواند مکانی برای تعالی روح، روان و رشد فکری جوانان باشد و بر مبنای آموزه های دینی  روح و روان انسان را شکل دهد.

این کارگردان هنرهای نمایشی با بیان اینکه مسجد همواره خاستگاه خیزش ها و حرکت های مردمی و مأمنی برای حضور برای جوانان بوده است، خاطرنشان کرد: در تئاتر بچه های مسجد به دنبال  کشف و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان نوجوان و جوان هستیم تا به واسطه آن آثار نمایشی فاخر و ارزشی تولید شود.

کد خبر 1746830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha