آیین لاله ها در ۱۵۸ گلزار شهید استان البرز برپا می شود

رستمیان با اشاره به روحیه بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران گفت: دهه فجر یکی از بهترین فرصت ها برای تبیین شاخص های انقلاب اسلامی و دستاوردهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و ... ایران در طول این چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سلیمان رستمیان طی نشست خبری که دوشنبه ۹ بهمن در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برپا شد گفت: افق راهبردی مسئولان و خدمتگزاران خانواده شهداء و جانبازان و ایثارگران توجه به فرمایشات امامین انقلاب اسلامی است.   

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور در صحنه انقلاب اسلامی را ایجاد کردند.  

وی با اشاره به اهمیت ایستادگی، مقاومت و بصیرت مندی مردم ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از نهاد و خاستگاه مساجد است، در آستانه دهه فجر باید تلاش کنیم با برپایی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کننده معارف بلند انقلاب باشیم.  

رستمیان با بیان اهمیت برپایی برنامه ها و محافل جشن های مردمی به مناسبت دهه فجر توضیح داد: نشست هایی را بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تبیین ویژه برنامه دهه فجر برپا کرده است که عمده ترین شاخصه آن پیوست فرهنگی یاد و خاطره شهداء و ایثارگرانی است که در جریان حفظ و شکل گیری انقلاب تلاش های موثری صورت گرفته است.  

وی می افزاید: دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به صورت سالانه با هدف تبیین جایگاه انقلاب برپا می شود و در این جریان بسیاری از دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش در این امر نقش اساسی دارند.  

به گفته وی، مردم ایران داعیه دار سخنان رهبرمعظم انقلاب و ائمه اطهار(ع) هستند، ایجاد عدالت و حق طلبی مبتنی بر تفکر و اندیشه سیاسی شیعه خط مشی امامین انقلاب اسلامی است؛ انتخابات نیز به عنوان عرصه مشارکت عمومی مردم یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1746902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha