استان مرکزی آماده اکران فیلم های جشنواره فجر است

محمودی فر گفت: فیلم های جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه در استان مرکزی اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر امروز (۹ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح، اکران فیلم های جشنواره فجر در استان مرکزی و با حضور مدیر عامل مجتمع سیاحتی، تفریحی امیر کبیر اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و یا و خاطره امام خمینی (ره)، گفت: انقلاب ما انقلابی بی نظیر در سطح جهان و بین انقلاب ها است و تبیین دستاوردهای این انقلاب شکوهمند در جامعه امری ضروری می باشد.

وی به توطئه های همیشگی دشمنان جنگ ها، ترورها، تهدیدها و تحریم ها  از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و در همه زمینه ها دستاوردهای خوبی داشتیم؛ دهه فجر فرصتی است که این دستاوردها را به همگان به ویژه آنهایی که انقلاب را درک نکرده اند انتقال دهیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین با بیان اینکه امسال دو رویداد مهم انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را در یپش داریم، گفت: حضور گسترده در این دو عر صه مهم، مشت محکمی بر دهان دشمنان و راهی برای توسعه بیش از پیش کشور است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر چهل و دومین دوره خود را طی می کند، افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی از تهران از ۱۶ بهمن تعداد ۱۶ فیلم در زمینه های مختلف دفاع مقدس، طنز، کودک و نوجوان و اجتماعی در پردیش سینمایی پروین اعتصامی مجتمع سیاحتی، تفریحی امیرکبیر اراک برگزار می شود.

محمودی فر برگزاری جشنواره فیلم فجر را گامی موثر در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار داشت: امید است فیلم های انتخابی مورد استقبال هم استانی ها قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در نقاط مختلف کشور یک عدالت فرهنگی است که در استان ها صورت می گیرد و به ایجاد نشاط و شادی که نیاز جامعه است کمک می کند.

وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه استعداد های سینمایی به جامعه ایرانی معرفی می شود، ادامه داد:  امسال مجموعه تفریحی سیاحتی امیر کبیر اراک بر اساس مسئولیت های اجتماعی خود و بر اساس توافقات انجام شده آماده پذیرایی از هم استانی های در پردیس سینمایی پروین اعتصامی است.

محمودی فر با اشاره به اینکه بحث سرویس ایاب و ذهاب و همچنین تبلیغ برای این جشنواره توسط مجموعه سیاحتی، تفریحی امیر کبیر اندیشیده شده است، ادامه داد: بحث جشنواره دانش آموزی پیش بینی شده است که دانش آموزان مناطق محروم به صورت رایگان می توانند فیلم ها را مشاهده کنند و علاوه بر آن ایثارگران و نیازمندان نیز هم به صورت رایگان از فیلم جشنواره فجر بهره مند می شوند.

کد خبر 1746942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha