یکی از اهداف دشمن، تاثیرگذاری در انتخابات است

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: یکی از اهداف دشمن، تاثیرگذاری در انتخابات است و به دنبال این است تا مشارکت و حضور مردم را کمرنگ کند و برای این کار دست به جنگ رسانه ای و القای ناکارآمدی می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، ظهر امروز، در مراسم انس و الفت وابستگان سپاه شهرستان ارومیه، گفت: این جلسات بسیار برای بنده غنیمت و فرصت خوبی است  و شما رزمنده و دلسوخته انقلاب و مرد روزهای سخت هستید که دشمن را ناکام گذاشتید.

وی افزود: جهاد تبیین باید در دستور کار قرار گیرد و در میدان عمل با جدیت دنبال شود و هر کجا انقلاب نیاز داشته حاضر بوده اید.

این مسئول ادامه داد: یکی از راهبردهای دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بی ثبات سازی است و از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن راهبرد بی ثبات سازی را دنبال کرده است و در این راه به انواع روش ها متوسل شده است.

سردار رجبی بیان کرد: در یک ترکیب همه کشورها، استکبار و رسانه با هم آمیخته شده و دنبال براندازی بودند و مثل همیشه از اول انقلاب محاسبات آنها در مورد مردم ایران اشتباه بود.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه بوده و استکبار را ناامید ساخته است و دشمن، هیچگاه دست از دشمنی برنداشته و همواره با استفاده از عوامل خود در راستای بی ثبات سازی و القای ناامنی قدم برمی دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: یکی از اهداف دشمن، تاثیرگذاری در انتخابات است و به دنبال این است تا مشارکت و حضور مردم را کمرنگ کند و برای این کار دست به جنگ رسانه ای و القای ناکارآمدی می زند.

وی بیان کرد: دشمن جنگ شناختی و سیاه نمایی را نیز در دستور کار قرار داده است و بر روی تغییر افکار و اذهان جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی می کند و دشمن پیشرفت ها را نمی تواند ببیند.

سردار رجبی افزود: کشورهای معدودی در دنیا هستند که می توانند سه ماهواره را هم‌زمان به فضا پرتاب کنند ولی دشمن این را نمی بیند و نمی تواند تحمل کند و قدرت جبهه مقاومت برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است...

قدرت جبهه مقاومت برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است
وی افزود: به پیشرفت و بالندگی و اقتدار کشور خود افتخار می کنیم و این بار میدان ما از جنس سیاسی و میدان انتخابات است که همه باید برای حضور حداکثری تلاش کنیم.
این مسئول ادامه داد: روح حاکم در بیاینه گام دوم انقلاب، قدرت بسیج کنندگی است و امیدآفرینی در جامعه بسیار ضروری است و در این زمینه باید نقش آفرینی کنید.
کد خبر 1746954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha