تأسیس ۳۰ کانون تخصصی خواهران در مساجد اصفهان

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان گفت: از آغاز فرآیند تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری تخصصی بانوان در مساجد کشور، ۳۰ باب کانون تخصصی در این استان تاسیس شده است.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره آخرین وضعیت تاسیس کانون های تخصصی بانوان در مساجد این اصفهان اظهارداشت: تاکنون فرآیند اجرایی ۳۰ باب مرکز اجرایی و در مقاطع مختلف زمانی آیین افتتاحیه آن ها برگزار شده است.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود: این دسته از کانون ها در شهرستان ها و نقاط مختلف استان بر اساس تقاضا بانوان و هیات امنا مساجد تاسیس شده و این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تقاضای تاسیس کانون های تخصصی بانوان در سامانه بچه های مسجد به ثبت می رسد، تصریح کرد: پس از ثبت درخواست و ارسال درخواست کتبی به ستاد استانی، مراحل اداری آن انجام و مرکز جدید راه اندازی می شود.

محمدیان ادامه داد: نشست تخصصی با جمعی از بانوان فعال از سراسر شهرستان ها با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری برگزار و برخی از موانع پیش روی فعالیت این قشر با هم افزایی در استان رفع شده است.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان اضافه کرد: در این جلسه دغدغه های بانوان کانون ها بررسی شد و با جلب مشارکت مسئولان محلی به آن ها پاسخ خواهد داده شد.

وی با بیان اینکه بانوان در کشورمان نقش آفرین هستند، خاطرنشان کرد: با تاسیس کانون های تخصصی بانوان ارائه خدات فرهنگی و هنری مساجد به صورت تخصصی و با محوریتی تربیتی عرضه می شود.

محمدیان یادآورشد: این کانون ها امکان شناسایی، جذب و فعالیت دختران در کانون های فرهنگی و هنری را فراهم می کنند.

کد خبر 1746971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha