وحدت اسلامی در فضای مجازی ترسیم شود

معاون فرهنگی مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه مدیریت و مالکیت بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مجازی به دست یهود انجام می‌شود باید وحدت اسلامی در فضای مجازی ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام ولی کوهی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی، در کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای که با حضور روحانیون و طلاب اهل‌سنت فعال فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به ضرورت وحدت شیعه و سنی در انتخابات پیش‌رو گفت: باید دست به دست هم داد تا انتخابات با وحدت و بدون طرح مباحث قومیتی و مذهبی پیش رود و نمایندگان شیعه یا سنی کارآمد و شایسته برای استان انتخاب شوند.

وی افزود: علاوه بر آن، هدف ما دین مبین اسلام است و با ۹۹ درصد اشتراکاتی که مذاهب اسلامی با هم دارند در کنار یکدیگر کار می‌کنند.

حجت الاسلام کوهی گفت:  بنابراین فضای مجازی نیز باید بیانگر وحدت درونی مسلمانان باشد که تا چه اندازه شیعه و سنی به دنبال تقریب مذاهب و وحدت ملی هستند.

این مسئول با اشاره به ضرورت وحدت شیعه و سنی در انتخابات پیش‌رو بیان کرد: متأسفانه پیش از آغاز انتخابات برخی‌ ترک و کرد روی به طرح مباحث قومیتی آورده و بنابراین مدیریت وحدت اذهان جامعه به دست دشمنان افتاده است.

حجت‌الاسلام کوهی افزود: متأسفانه طلاب و روحانیون شیعه و سنی به عنوان نخبگان جامعه، کاری برای مدیریت اذهان جامعه انجام نداده‌اند.

کد خبر 1746988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha