۱۱ ستاد «مردم ایران» در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال ۱۱ ستاد مردم ایران به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط گروه های مردمی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مجتبی حسین‌پور امروز صبح سه شنبه (۱۰ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: قرارگاه خاتم الوصیا و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بحث رصد، شناسایی، آموزش و توانمندسازی و جبهه سازی گروه های مردمی در عرصه های مختلف برای کنشگری در انقلاب اسلامی را در دستور کار دارد. 

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا گروه های مختلف مردمی را فعال کنیم، افزود: باید حداقل ۱۰ درصد جمعیت در مناسبت های مختلف تحت پوشش برنامه های ملی و مذهبی قرار بگیرند و در همین راستا بحث کادرسازی و تربیت نیرو را اجرا خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: به دنبال این هستیم تا در دهه فجر امسال ستاد مردم ایران را راه اندازی کنیم تا بحث تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط گروه های مردمی در بخش های مختلف صورت گیرد.

حسین پور در ادامه عنوان داشت: در راستای تشکیل گروه های مردمی در قالب ستاد مردم ایران، یکی از مهمترین برنامه ها و ماموریت ها بحث تشویق و ترغیب مردم برای انتخابات خواهد بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۱ ستاد در شهرستان ها راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: ستادهای خرد در بخش ها و محلات گسترده تر خواهد بود و ارتباط گیری با قشر خاکستری مهمترین رویکرد تشکیل ستادهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب است.

وی در خصوص تشکل های مختلف در حوزه دانش آموزی اظهار کرد: این تشکل ها ماموریت ویژه ای که بر عهده دارند بحث حضور تیمی دانش آموزان در برنامه های دهه فجر و انتخابات است.

کد خبر 1747008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha