ایجاد اشتغال ۵۹۳ نفری به یمن چهل و پنج سالگی انقلاب درمازندران

کهنسال از افتتاح ۱۳طرح تولیدی و صنعتی در استان همزمان با چهل و پنج سالگی انقلاب خبر داد و گفت: هزار و ۳۵۷میلیارد تومان با اشتغال ۵۹۳نفر برای این طرح ها هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، نادعلی کهنسال-مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری رسانه های استان با رؤسای کمیته های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب در حوزه اصناف و بازار اشاره و اظهار کرد: ترقی و تعالی در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و صنفی این استان به وضوح قابل مشاهده و لمس است.

وی با بیان اینکه تورهای راهیان پیشرفت در راستای تبیین دستاوردهای این بخش برگزار می شود، گفت: این مهم موجب امیدآفرینی بین مردم به ویژه قشر جوان خواهد شد و به اشتغالزایی در جامعه کمک می کند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی صنایع استان در عرصه تولید و اشتغال و صادرات، افزود: صنعتکاران، تجار و بازرگانان استان بازوان توانمند عرصه تولید، اشتغال و صادرات هستند که قدردان همراهی این قشر برای تحقق منویات رهبری در حوزه کار و تولید هستیم.

کهنسال با بیان اینکه فضاسازی و آذین بندی به همت اصناف و بازاریان در دهه فجر انجام می شود، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان اصناف و بازار را در دهه فجر به میزبانی شهرستان های استان خواهیم داشت.

وی از دیدار با خانواده های معظم شهدا با همکاری بسیج صنعت و اصناف استان در دهه فجر خبر داد و افزود: توانمندی صنعت و معدن در چهل و چندسال که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد شاهدیم که بیش از ۷۸مورد مجوز دانش بنیان در حوزه صنعت، معدن و تجارت صادر شد.

کهنسال از برپایی نمایشگاه توانمندی استان در طول انقلاب در مجتمع نیاوران ساری خبر داد و گفت: ایجاد بیش از ۲۵۰۰واحد تولیدی در استان و ایجاد ۴۰شهرک و ناحیه صنعتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم مازندران بوده است.

وی بیان اینکه بالغ بر۸۳هزار نفر در این مراکز تولید و شهرک ها مشغول به کار و تولید هستند.

کهنسال از افتتاح ۱۳طرح تولیدی و صنعتی در استان همزمان با چهل و پنج سالگی انقلاب خبر داد و یادآورشد: هزار و ۳۵۷میلیارد تومان با اشتغال ۵۹۳نفر برای این طرح ها هزینه شد.

وی از برپایی نمایشگاه توانمندی صنعت در تله کابین رامسر خبر داد و افزود: در شهرک های صنعتی و ناحیه صنعتی میز خدمت برپا می شود.

کهنسال از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: تلاش داریم در دهه فجر فروشگاه های بزرگ و واحدهای صنفی با تخفیف ویژه عرضه کالا داشته باشند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و بازارچه های محلی برای عرضه کالا بین مردم شریف استان با هدف رونق بخشیدن به سفره مردم در ماه رمضان و نوروز خبر داد.

کهنسال از برپایی غرفه های توانمندی واحدهای تولید به همراه ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن خبر داد و افزود: 

کد خبر 1747038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha