مهم‌ترین تصمیمات اخیر مجلس برای برقراری عدالت در جامعه

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن اشاره به مصوبات اخیر مجلس در حوزه‌های مختلف، تصویب لایحه بودجه منطبق با برنامه هفتم توسعه و در جهت افزایش حقوق‌ها و کم شدن مالیات‌ها، تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و الزام بانک‌ها به فعالیت بیشتر در مسیر تولید را از جمله تصمیمات خوب مجلس در مسیر ایجاد عدالت بیشتر در جامعه خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن اشاره به مصوبات اخیر مجلس در حوزه‌های مختلف و تاثیر آن بر زندگی مردم و جامعه، عنوان کرد: در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ شاهد تصمیم‌گیری‌های خوبی در صحن علنی مجلس بودیم. در بررسی لایحه برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ سعی کردیم لایحه بودجه منطبق بر برنامه هفتم توسعه، رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه و کارگران، افزایش حقوق‌ها و کم شدن مالیات‌ها باشد و به نحوی حرکت کردیم که تورم‌زا نباشد.

مقصودی ادامه داد: یکی از اقدامات و تصمیمات خوب اخیر مجلس تصویب طرح ساماندهی کارکنان مجلس بود که مدت‌ها هم مردم و هم مجلس انتظار آن را می‌کشیدند. یکی از دغدغه‌های مردم و نمایندگان مجلس این بود که ما انواع و اقسام نیروها، اعم از نیروهای شرکتی، قراردادی، حجمی، نهضتی‌ها و خرید خدمتی‌ها در آموزش و پرورش و دیگر نیروها را در دستگاه‌ها داشتیم. در مجلس سعی کردیم آن‌ها را در قالب قانون‌مند، و همسان‌سازی در مسیری که عدالت برقرار باشد ساماندهی کنیم که خوشبختانه با همراهی خوب نمایندگان تصویب شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات خوب مجلس در جلسات اخیر صحن علنی مجلس این بود که مجلس بانک‌ها را مکلف کرد در مسیر تولید به وظایف خود به خوبی عمل کنند؛ امیدواریم دولت بهره‌برداری خوبی از این قوانین و مصوبات مجلس داشته باشد؛ زیرا مردم ما لیاقت این را دارند که دولت در مسیر آرامش و آسایش و ایجاد عدالت در جامعه حرکت کند.

کد خبر 1747053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha