لزوم طرح‌ریزی و نقشه عملیاتی در مقابله با توطئه دشمنان برای انتخابات اسفندماه

سردار نظری با اشاره به شرایط ویژه کشور و در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: باید طرح‌ریزی‌ و نقشه عملیاتی در حوزه انتخابات انجام شده باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، سه‌شنبه(۱۰ بهمن) در رویداد فرهنگی هنری بسیج با عنوان «مثل مصطفی۲» با شعار «ایران قوی حضور حداکثری» گفت: شهید مصطفی صدرزاده باید الگوی همه ما باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شرایط ویژه کشور و در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: باید  طرح‌ریزی‌ و نقشه عملیاتی در حوزه انتخابات انجام شده باشد و در یک ماه باقی مانده با شناختی که از دشمن پیدا کردیم با اهداف و نقشه راه او مقابله کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی و ضریب دادن به کاستی‌ها برای ایجاد ناامیدی تاکید کرد: به همین دلیل باید در دهه فجر انقلاب و در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را بیان کرده و با شبهه و بذر ناامیدی دشمن در ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان؛   مقابله کنیم.

سردار نظری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود برای مقابله با دشمن استفاده کرد؛ افزود: یکی از ظرفیت‌های ما استفاده از چهره‌های کاریزماتیک است که مهمترین این شخصیت در کرمان شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم است.

وی با افزودن این مطلب که دشمن مؤلفه‌های قدرت نظام را شناسایی و مورد هجمه قرار داده که رهبری، مکتب قوی، امنیت قوی و مردم همراه این مؤلفه‌ها هستند؛ بر ولایتمداری و توجه به مکتب سلیمانی تاکید و بیان کرد؛ با تبیین وصیت‌نامه حاج قاسم می‌توان برای امیدآفرینی گام برداشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در انتخابات را به معنای شکست دشمن دانست و بر بصیرت افزایی و روشنگری هم تاکید کرد.

وی اقدامات دشمن در سیستان، حادثه تروریستی کرمان و... را تلاش برای از بین بردن قدرت نظام دانست و افزود: دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است که باید به این موضوع توجه کرد و نباید دچار عادی انگاری و وادادگی شد، باید تلاش کرد و امروز مهمترین مسئله، باور به این است که در جنگ ترکیبی و فرهنگی قرار داریم و باید با تمام ابزاری که در اختیار داریم در این میدان جهاد کرد و مانند همیشه شهر حاج قاسم بیشترین مشلرکت را در انتخابات داشته باشیم.

کد خبر 1747058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha