ترور ناجوانمردانه سه نیروی مقاومت روی تخت بیمارستان جنین

اشغالگران صهیونیستی صبح امروز با لباس مبدل به عنوان پزشک به بیمارستان ابن سینا در جنین وارد شدند و سه نفر از نیروهای مقاومت را ترور کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس الاخباریه، فعالان در شبکه های اجتماعی، تصاویری از نیروهای ویژه اشغالگر رژیم صهیونیستی از لحظه نفوذ آنها به بیمارستان ابن سینا در جنین برای ترور ۳ مبارز مقاومت فلسطین که یکی از آنها در حال مداوا بود، منتشر کردند.

این فیلم نشان می‌دهد که نیروهای ویژه لباس‌هایی برای کادر پزشکی پوشیده‌ بودند و برخی دیگر لباس‌های محلی فلسطینی را به تن کرده بودند و همچنین برخی کالسکه کودک حمل می‌کردند.

نظامیان صهیونیستی صبح امروز سه شنبه (۱۰ بهمن ماه) با لباس مبدل و با اسلحه وارد بیمارستان جنین شدند و بلافاصله اتاق‌ها را تفتیش کردند و به محل حضور رزمندگان مقاومت رسیدند و در حالی که خواب بودند به آنها شلیک کردند و آنها را به شهادت رساندند.

در این بیانیه آمده است: فرمانده شهید محمد ایمن الغزاوی از بنیانگذاران کتائب جنین به همراه همرزمش جمیل العموری و برادرش باسل ایمن الغزاوی و محمد ولید جلامنه  از برجسته ترین رهبران و مجاهدان گردان های القسام در جنین در این ترور ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

پس از ترور سه جوان در بیمارستان ابن سینا، نیروهای ملی خواستار اعتصاب و بسیج عمومی در جنین شدند.

به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته  به ۳۸۱ شهید رسیده است که ۶۲ نفر از ابتدای سال جاری میلادی به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 1747091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha