برترین های سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر معرفی شدند

محمدی گفت: با توجه به میزبانی بهشهر در سومین رویداد ملی عکس فلامینگو در بهشهر، برترین های سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر معرفی شدند.

سید محمد محمدی_ دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر با هدف احیای میانکاله و توجه به محیط زیست برگزار می شود و آثار راه یافته به این جشنواره مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

وی افزود: ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره برگزار شد و از این تعداد ۳۱۰ اثر که براساس اصول و استاندارهای جشنواره بود به بخش داوری راه پیدا کردند که ۵۰ اثر  منتخب از نگاه داوران به نمایشگاه راه یافت.

 به گفته محمدی، این دوره از جشنواره با رقابت ۱۴۱ عکاس همراه بود.

دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر یادآور شد: در بخش تک عکس نفر اول امیرحسین حیاتی از بهشهر، نفر دوم مهدی محبی‌پور از ساری و نفر سوم یاسر عموزاد مهدیرجه ای از بهشهر و همچنین نفر برتر در بخش مجموعه عکس مجتبی محمدی‌نیا از بهشهر با عنوان تنهایی بوده است.

محمدی گفت: از نگاه داوران عکس های ابراهیم فلاح، مجید زاهدی و حمزه عموزاد بعنوان عکس های تقدیری معرفی شدند.

وی افزود: محور سومین مسابقه ملی عکس فلامینگو با توجه به نقاط قوت و فرصت‌های میانکاله اعم از پوشش گیاهی و جانوری، زندگی بومی و محلی، تولیدات و تاثیرات میانکاله بر آب‌های زیر سطحی، طبیعت گردی و گردشگری ظرفیت‌های پیرامونی میانگاله، بندر امیرآباد و همچنین محور تهدیدات و چالش‌های میانکاله از آلایندگی واحدهای صنعتی پیرامون میانکاله تاثیرات میزان مصرف سم و کود در اراضی کشاورزی، برداشت حقابه تالاب، تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر میانکاله است.

دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر یادآور شد: همزمان با ایم الله دهه فجر امسال، سومین رویداد ملی عکس فلامینگو در بهشهر با حضور مسؤولان کشوری و استانی و سفرای برخی از کشورها در بهشهر برگزار می شود و همه تلاش ما شناساندن ظرفیت های بهشهر و پتانسیل ها و آسیبهای تالاب میانکاله به جامعه و جهان است و نمایشگاه این جشنواره ۱۴ بهمن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانبهشهرو اختتامیه این‌ مراسم ۱۸ بهمن‌ماه در بهشهر برگزار می شود.

کد خبر 1747165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha