محافل قرآنی همراه با بیان تفسیر و تدبر در آیات باشد

جعفر نیک نفس با بیان اینکه در محافل قرآنی باید به دو نکته مهم باید توجه شود،گفت: بیان تفسیر و تدبر در آیات قرآن کریم باید در محافل قرآنی رعایت شود زیرا باعث جذب بیشتر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به این محافل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به همت کانون فرهنگی هنری باب الحوائج با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب ویژه برنامه شبی در محضر قرآن کریم به یاد شهداء برگزار شد.

جعفر نیک نفس در این محفل نورانی، با اشاره به آیات پایانی سوره زمر، گفت: ارتباط جوانان با مسجد باید بیشتر شود و این وظیفه سنگین بر عهده ما مسجدی ها است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری باید با توجه به علایق و سلایق نوجوانان و جوانان برنامه های جذاب برگزار کنند تا از این طریق پای آنها به مسجد باز شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن کریم در تربیت دینی انسان، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری باید محافل قرآنی را رونق دهند و این محافل را با دعوت از نوجوانان و جوانان به طور مستمر برگزار کنند.

نیک نفس با بیان اینکه در محافل قرآنی باید به دو نکته مهم باید توجه شود، خاطرنشان کرد: بیان تفسیر و تدبر در آیات قرآن کریم باید در محافل قرآنی رعایت شود زیرا باعث جذب بیشتر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به این محافل می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: خواندن ترجمه آیات در محافل قرآنی کمک شایانی به مخاطبین در تدبر و فهم آیات قرآن کریم می کند.

وی تصریح کرد: بیان ترجمه آیات قرآن کریم باعث انتقال آسان مفاهیم قرآنی می شود و تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبین خواهد داشت.

نیک نفس عنوان کرد: محافل قرآنی باید با حضور کودکان و نوجوانان همراه با مسابقه قرآنی و اهدای جوایز برگزار شود.

کد خبر 1747419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha