زنگ انقلاب در زادگاه امام خمینی (ره) در خمین به صدا در آمد

همزمان با ۱۲ بهمن سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در زادگاه امام خمینی(ره) در شهرستان خمین به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهمن در مراسمی که در شهر خمین، زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیت تاریخی ایشان با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد، زنگ انقلاب به صدادر آمد.

فرزاد مخلص الائمه در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیام چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی پیشرفت و حرکت است و بحمدالله انقلاب اسلامی با شتاب در این مسیر قرار دارد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه امروز میانه اولین دهه از چهلواره دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم، افزود: انقلابی که یک تاریخ بسیار پُرفراز و نشیب اما با برآیند پیشرفت و حرکت داشته و الگوی برای سایر انقلاب های جهان بوده است.

زنگ انقلاب در زادگاه امام خمینی (ره) در خمین به صدا در آمد

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه هیچ انقلابی در تاریخ انقلاب‌های معاصر جهان و قرن‌های اخیر این قدرت را نداشته که جهت‌گیری و مسیر حرکت خود را در مدت طولانی حفظ کند، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری‌ها و رهبری ویژه حضرت امام و مقام معظم رهبری توانسته در این مقطع در شرایطی به مراتب مقتدرتر و پایدارتر نسبت به دهه‌های آغازین خود باشد.

این مقام ارشد استان همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول این سال ها توانسته، معادلات متعددی را در سطح بین المللی تغییر دهد، اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در بسیاری از مولفه‌های قدرت و پیشرفت حرفی برای گفتن دارد.

کد خبر 1747494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha