انقلاب اسلامی ایران قیام برای تحقق احکام دینی و اسلامی است

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی ایران را قیام برای تحقق احکام دینی و اسلامی دانست و گفت: این انقلاب فراگیر و متعلق به همه مظلومین جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در آئین گرامی داشت یوم الله 12 بهمن و روز تجدید میثاق مردم و مسئولان با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و شهدای شهر یاسوج، اظهار کرد: ملت متمدن و پرافتخار ایران در زمان پهلوی انگلیس و آمریکا برای آنها تصمیم می‌گرفت که این نهایت ذلت و خواری برای یک ملت متمدن بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به حاکمیت دشمن در زمان شاه بر کشورمان، گفت: ملت و سرزمینی که خورشیدی همچون امام رضا علیه السلام در آن می‌درخشید به واسطه حکومت منحوس پهلوی، زیر بدترین شکنجه‌ها قرار داشت که این نهایت ذلت و حقارت برای ملت ایران بود.

وی ظلم‌های حکومت فاسد پهلوی را یادآور شد و افزود: انسان‌های دردمند می دانند که در زمان پهلوی چه بر سر کشور آمد ولی انسان‌های وطن فروش و خائن چشم خود را بر همه این فساد و ظلم بستند، امروز نیز عده‌ای وطن فروش برای مبالغی اندک کشور خود را به بیگانگان می‌فروشند.

آیت الله حسینی با اشاره به پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره تلاش همه انبیا و اولیای الهی بوده که تازه آغاز شده و در انتظار متصل شدن به حکومت حضرت مهدی (عج) است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی ایران را قیام برای تحقق احکام دینی و اسلامی دانست و بیان کرد: این انقلاب فراگیر و متعلق به همه مظلومین جهان است.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک جهان بر اساس آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی پیش خواهد رفت، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره)با انقلاب خود باعث تولد جهان دیگری در دنیا شد.

آیت الله حسینی تاکید کرد: اگر اسلام به معنای واقعی در جامعه بشری احیا شود، همه خواسته‌های بشری محقق و راه سعادت را به انسان‌ها نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان از جمله ترورهای دهه ۶۰، همچنین دوران دفاع مقدس، تهدید، تحریم اقتصادی و سایر مشکلات را یادآور شد و افزود: در سایه برکت انقلاب اسلامی ما به پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علم، فناوری، سلول‌های بنیادی و سایر زمینه‌ها رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در غزه انسان‌های مظلوم و بی‌گناهی قتل عام می‌شوند همه به واسطه دولت‌های مستبد منطقه است که در قبال این جنایات سکوت کرده‌اند.

کد خبر 1747533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha