پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم

زیویار گفت: انقلاب با روشنگری علمای دین و مبارزات مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و همچنان پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۱۲ بهمن)، در مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد انقلاب اسلامی را هدیه الهی خواند و اظهارداشت: انقلاب با روشنگری علمای دین و مبارزات مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر این انقلاب با ارزش های الهی همراه نبود پایدار نمی‌ماند، افزود: امروز انقلاب اسلامی تمامی قومیت ها و مردم منطقه را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون مسئولیت حفظ و نگهداری آن توسط مردم انجام می‌شود، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور و همراهی فداکارانه مردم، مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و الگویی برای منطقه شده که با هدایت دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و حمایت اقشار مختلف اثرگذارتر از گذشته دنیای پیرامون خود را تحت تاثیر قرار داده است.

زیویار به تحریم های دشمن اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم های ظالمانه و مانع تراشی دشمنان در مسیر رشد و ارائه عملکرد های علمی توسط نخبگان، اما نام ایران همچنان زبانزد می‌باشد و مردم در کنار یکدیگر برای آبادانی و توسعه وحدت دارند.

وی با بیان اینکه پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده ایم، ادامه داد: باید در هر موقعیتی از کارنامه نظام اسلامی دفاع و عملکرد دولت را تبیین کرد تا مردم امیدوارانه به استقبال راهپیمایی ۲۲ بهمن رفته و در انتخابات شرکت کنند.

استاندار لرستان دهه فجر را فرصتی مناسب برای اثبات وحدت ملی خواند و گفت: تفرقه بین مردم هدف اصلی دشمنان علیه نظام است و مردم با حضور پای صندوق های رای خنثی کننده توطئه های دشمن هستند.

کد خبر 1747542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha