نسل جوان امروز دل در گروه انقلاب و ارزش‌های دینی دارند

علامتی با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان امروز دل در گروه انقلاب و ارزش های دینی دارند، افزود: مسئولان به ویژه در بخش فرهنگی باید برای این عزیزان برنامه داشته باشند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حامد علامتی پیش از ظهر امروز (۱۲ بهمن) در شورای اداری شهرستان خمین، ضمن گرامیداشت دوران انقلاب و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، انقلابی برگرفته از فعالیت های دینی و تلاش های انبیاء و اولیاء الهی است که امروز حاصل زحمات ائمه را در قالب انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک مرحله از نظام تکوین بشری است، ادامه داد: امروز نمی توانیم به انقلاب اسلامی به عنوان رخداد اجتماعی نگاه کنیم چرا که این انقلاب، نظام تکوین بشری را رقم می‌زند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی و ساختار رشد بینشی، کنشی و گرایشی جمهوری اسلامی ایران بر مبنی ساختار اجتماعی اتفاق می افتد، اظهار داشت: امروز در مرحله تمدن نوین اسلامی هستیم که از آن به عنوان یکی از آرمانهای جمهوری اسلامی یاد می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانش آموزان امروز را آینده سازان ایران اسلامی دانست و بیان کرد: باید برنامه ریزی درستی انجام شود تا بتوانیم تمدن نوین اسلامی را به وجود آوریم.

علامتی با تاکید بر اینکه عنصر تربیت، عنصر بسیار مهم در حوزه تمدن نوین اسلامی است، خاطر نشان کرد: امروز برای جامعه سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نیاز به تربیت و آموزش و تربیت تمدن اسلامی داریم بر همین اساس تربیت در حوزه تمدن جمهوری اسلامی تعریف جدید پیدا می‌کند.

این مقام مسئول گفت: باید نگاه ویژه به  آینده سازان جامعه اسلامی شود، چرا که با نسلی مواجه هستیم که در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس حضور و نقشی نداشتند اما دل در گرو جمهوری اسلامی دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه به حادثه تروریستی کرمان، اشاره کرد و افزود: بسیاری از شهدای این حادثه تروریستی کودکان و نوجوانان بودند و وجود ۲۸ دانش آموز شهید در این حادثه، سند افتخار نسل جدید و افتخار جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این دانش آموزان به عشق شهید سلیمانی در این مراسم شرکت داشتند، اظهار داشت: این حضور نشان می‌دهد کودکان و دانش آموزان دل در گرو جمهوری اسلامی دارند بنابراین مسئولان در مجلس و دولت باید برای آینده نسل جوان تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 1747580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha