اقتدار انقلاب اسلامی محصول مشارکت مردمی است

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اقتدار انقلاب اسلامی محصول مشارکت مردمی، حضور به موقع آنان و جانفشانی ها از ۴۵ سال گذشته تاکنون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا محبی همراه با جمعی از نیروهای عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان همزمان با آغازین روز دهه فجر انقلاب اسلامی از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان بازدید کرد و اظهارداشت: گذشت و جافشانی های رزمندگان همواره از خاطرات نخواهد رفت و این مسیر ادامه دارد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان افزود: راه شهدا ادامه داشته و این جانفشانی ها برای حفظ نظام ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقتدار ملی و بین المللی نظام، تصریح کرد: اقتدار انقلاب اسلامی محصول مشارکت مردمی، حضور به موقع آنان و جانفشانی ها از ۴۵ سال گذشته تاکنون است.

حجت الاسلام محبی حضور در صحنه های مختلف نظام را مهم خواند و اذعان داشت: در برابر خون شهدا و ایثار جانبازان همه مسئول هستیم و باید این مسئولیت خود را با انجام وظیفه و مشارکت در صحنه های مختلف ایفا کنیم.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را از جمله وظایف ملت ایران بیان کرد و اذعان داشت: حضور بالای مردم در این دو عرصه دشمن را ناامید و مایه امیدواری دوستان نظام خواهد شد.

کد خبر 1747616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha