به برکت انقلاب اسلامی ، جبهه مستضعفین در دنیا شکل گرفت

امام جمعه شیروان گفت: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مستضعفین در مقابل جبهه مستکبرین در دنیا شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی روز جمعه 13 بهمن ماه در دیدار مسئولان و بسیجیان شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهارکرد: انقلاب ما دُرّ گرانبهایی است که ما هنوز متوجه کامل این موضوع نیستیم.

 وی با اشاره به تلاش های  همه در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دستاوردهای این انقلاب محدود به ایران نیست و در جاهای مختلف دنیا حرکت های انقلابی و مقاومت در برابر ظلم برگرفته از نگاهی است که انقلاب اسلامی  رقم زد.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: در جریان طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی ما دیدیم که در دل کشورهای مستکبر دنیا مردم آمدند و علیه استکبار جهانی حرف زدند.

امام جمعه شیروان اضافه کرد: یکی از برکات انقلاب رشد معنویت در دنیا بود انقلاب اسلامی با نگاه معنویت در مقابل نگاه کفر ایستاد و با سه رکن انقلاب اسلامی شامل اسلامیت، ولایت پذیری و مردم توانست تمام هیمنه ابرقدرت ها را در هم بشکند.

وی بیان کرد: آن روز ایرانی‌ها با استقبال بی نظیر خود از امام خمینی، کمر رژیم پهلوی را شکستند و کاری کردند کارستان، که در تاریخ ماندگار شد، آن روز قدرت‌های بزرگ جهان دریافتند که حکومت شاه و دولت بختیار رفتنی است و پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران قطعی است.

کد خبر 1747618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha