مادران شهدا با صبر زینبی در راه دفاع از اسلام فداکاری کردند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: مادران شهدا با صبر زینبی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فداکاری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان با حضور در منزل شهیدان مجید جان آبادی و هوشنگ ایرانی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه شهیدان یک جایگاه بسیار با ارزشمندی است که در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و جایگاهی بالاتر از این جایگاه نزد خداوند وجود ندارد. 

آیت الله محامی امام جمعه زاهدان در ادامه افزود: مادران شهدا با صبر زینبی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فداکاری کردند و تجلیل از این عزیزان وظیفه همه مردم و مسئولان است.  

گفتنی است مجید جان آبادی یکم مهرماه ۱۳۵۰ در شهرستان زاهدان به دنیا آمد و تا سوم ابتدایی درس خواند، یکم دیماه ۱۳۵۸ در زادگاهش هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله مجروح شدو ۳۰ دیماه ۱۳۶۳ بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید.
 

کد خبر 1747623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha