برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شیروان

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان گفت: به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای عموم و علاقه مندان در این شهرستان برگزار شد.

مهدی کیوان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه در غرفه های مشاغل خرد خانگی مختلف توسط بسیج سازندگی و حوزه بسیج فاطمه زهرا(س) به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی مشاغل خانگی  و عرضه محصولات خانگی برای توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های ساکن در حاشیه شهر و محلات کم برخوردار گشایش یافت که در بخش های عرضه محصولات خوراکی ، صنایع دستی ، دست بافته فعالیت دارد.

 کیوان عنوان کرد: همچنین در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم با اقتصاد مقاومتی و همزمان با هفته دهه مبارک فجر، فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با هدف خودباوری و کارآفرینی زنان روستایی به همت پایگاه خواهران افتتاح شد.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای زنان که به صورت ارگانیک تولید و دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشد به نمایش گذاشته شده است، این نمایشگاه همچنین شامل غرفه های کتاب، عکس و پوستر شهدا، حجاب و عفاف و آسیب های ماهواره می باشد.

 وی تصریح کرد: همه ساله به منظور حمایت از مشاغل خانگی تسهیلات قرض الحسنه به واحدهای مورد حمایت بسیج سازندگی داده می‌شود تا شاهد ایجاد شغل‌های پایدار از محل این سرمایه گذاری ها باشیم.

کد خبر 1747626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha