پیام روشن رئیسی به دشمنان مردم ایران

آیت الله رئیسی، پیام نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران را «ما می‌توانیم» مردم ایران و «هرگز نخواهید توانست» برای دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه سیزدهم بهمن در دومین روز سفر استانی به هرمزگان برای سرکشی استان و بررسی مسائل و مشکلات مردم و افتتاح طرح‌ها به بازدید صبحگاهی از نمایشگاه نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران رفت و از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های فنآورانه و دانش‌بنیان نیروی دریای سپاه از جمله شناورهای تندرو و موشک‌انداز نسل جدید نیروی دریایی سپاه، موشک‌های دریایی با بردهای بیش از ۷۵۰ کیلومتر، پهپادهای دریایی برد بلند موشک‌انداز، بمب‌افکن، شناسایی و انهدامی، سامانه‌های راداری و جنگ الکترونیک و زیر سطحی‌های هوشمند و مدیریت‌پذیر از راه دور بازدید کرد.

رئیس‌جمهور پس از الحاق شناور پیشرفته و تمام ایرانی شهید سلیمانی و شناور شهید ابومهدی المهندس، پیام این نمایشگاه را برای مردم ایران را «ما می‌توانیم» و برای دشمن «هرگز نخواهید توانست» دانست و گفت: دشمن هر کاری علیه کشور ما از دستش بربیاید انجام می‌دهد اما امروز دشمن توانایی ندارد علیه ما کاری انجام دهد؛ چون می‌داند که نیروهای ما، قدرتمند و توانمند هستند. امروز توانایی نظامی، علمی و فناوری برای کشور ایجاد شده است.

پای درد دل صیادان هرمزگانی

رئیس‌جمهور همچنین روز پنجشنبه در روز اول سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان، آیت‌الله رئیسی پای درد دل کارگران و صیادان هرمزگانی نشست و در جریان مشکلات آنها طی سال‌های گذشته قرار گرفت. کارگران و صیادان در این دیدار صمیمانه، ضمن بیان مشکلاتشان، از رئیس جمهور و دولت سیزدهم برای بهبود وضعیتشان در دو سال اخیر، قدردانی کردند.

ادامه تلاش دولت برای تامین مسکن مردم در شهرها و روستاها

همچنین در روز اول این سفر، جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان هرمزگانی با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تحویل ۶ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در گذشته و تحویل ۱۴ هزار واحد مسکونی در سفر دوم دولت مردمی به هرمزگان و نیز تحویل۱۱ هزار قطعه زمین به متقاضیان گفت: تلاش دولت در زمینه تامین نیاز مردم به مسکن در شهرها و روستاها با قوت ادامه خواهد یافت.

آغاز اقدامات اجرایی تکمیل پل خلیج فارس از سوی سازمان منطقه آزاد قشم

آیت‌الله رئیسی پنجشنبه شب و در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان هرمزگان در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان حضور یافت و ضمن دریافت گزارش از موانع، مشکلات، مسائل و موضوعات اولویت‌دار هرمزگان، دستورات لازم برای رفع یا بررسی این موانع را صادر کرد.

رئیس جمهور در این نشست، موضوعات ویژه هرمزگان، موانع تکمیل پل خلیج فارس، چگونگی جلوگیری از رسوب کالاها در بنادر استان، بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری در هرمزگان و چرایی ممنوعیت استقرار واحدهای صنعتی در فاصله ۲ کیلومتری سواحل مکران را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 1747654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha