همدلی و اتحاد مهم ترین عامل در انتخابات است

استاندار لرستان با بیان اینکه همدلی و اتحاد مهم ترین عامل در برگزاری باشکوه انتخابات است، گفت: اگر همدلی و اتحاد وجود داشته باشد، این برهه انتخاباتی از تاریخ کشور نیز یک ظرفیت و فرصت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۱۳بهمن) در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، اظهارداشت: همدلی و اتحاد بین مسئولین و عوامل برگزاری انتخابات بسیار مهم تر از اقدامات اجرایی انجام شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر همدلی و اتحاد وجود داشته باشد، این برهه ی انتخاباتی از تاریخ کشور نیز یک ظرفیت و فرصت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، افزود: حضور گسترده مردم لرستان در برهه های حساس تاریخی انقلاب موجب افتخار است.

وی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ماحصل سال ها مبارزه ملت ایران بود که نتیجه  آن حکومت جمهوری اسلامی بر پایه ی مردم سالاری دینی بود.

زیویار بیان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف انتخاباتی که زمینه ساز نقش آفرینی ملت در تصمیمات کشور است، محصول اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

کد خبر 1747701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha