دشمنان نظام با افزایش تنگناها، درصدد رخنه به باور های مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: دشمنان نظام با افزایش تنگناها، درصدد رخنه به باور های مردم از مسیر ضعف ها هستند لذا همه باید روایت گر دستاورد های انقلاب باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ علی دارابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان جمعه شب ۱۳ بهمن ماه در جلسه بصیرتی و تبیینی در خصوص انتخابات ضمن تبیین طرح شهید آرمان علی وردی با موضوع جهاد تبیین با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور اظهارکرد: اکنون چشم دشمن به میزان مشارکت است و همانند همیشه سعی در کم رنگ جلوه دادن این اتفاق عظیم و پرشور مردمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم همانند همیشه با اعتقاد راسخ و پیروی از منویات رهبری و برای نظام اسلامی در پای صندوق های رای به صرت گسترده تر از همیشه حضور خواهند یافت و اجازه توطئه ها و ترفندهای دشمنان برای تضعیف نظام را نخواهند داد.

سرهنگ دارابی عنوان کرد: امروز وظایف و مسئولیت های عظیم و بزرگی در قبال نسل نوجوان و جوان داریم، گرچه این قشر به شیطنت های دشمنان در طول چندین سال نظام اسلامی پی برده اند ولی نیاز است دستاوردهای نظام، اهمیت انتخابات و خدمات برای آنان بازگو شود تا با بصیرت و آگاهی بیشتر در میدان گام بردارند.

 همزمان با چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جلسه بصیرتی و تبیینی در خصوص انتخابات و مسائل روز در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام در شهر لوجلی، با حضور فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر و ریحانة النبی (س) و کلیه فرماندهان پایگاه خواهران و برادران بخش سرحد با سخنرانی سرهنگ دارابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان برگزار شد.

کد خبر 1747719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha