نمایشگاه قرآن اصفهان، اسفندماه برگزار می‌شود

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: نوزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، ۱۹ اسفندماه به مدت ۶ روز برگزار می شود.

«علی حاجی زکی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت استانی اشاره کرد و اظهارداشت: این رویداد فرهنگی و قرآنی هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود که جلسات هماهنگی آن در حال برگزاری است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال نوزدهمین دوره آن برگزار خواهد شد، افزود: زمان و مکان پیشنهادی ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در محل نمایشگاه دائمی اصفهان بوده که اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

وی به بررسی هایی که برای مکان این رویداد صورت گرفته، خاطرنشان کرد: بحث و تبادل نظر در این خصوص برای تسهیل دسترسی بازدید کنندگان صورت گرفت که همان مکان قبلی یعنی نمایشگاه بین المللی شهرداری اصفهان پیشنهاد شده است.

حاجی زکی با بیان اینکه با اختصاص خط اتوبوس واحد برای رفت و برگشت بازدیدکنندگان در دوره های قبلی شرایط تسهیل شده، خاطرنشان کرد: همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری در این خصوص لازم است.

وی به رویکرد امسال این برنامه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: خانواده محوری و توجه به موضوعات مرتبط با کودکان، نوجوانان و خانواده ها در غرفه ها پیش بینی می شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در این نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن عرضه خواهد شد و از فعالان قرآنی تجیل خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه، فعالیت آموزشی، محافل قرآنی و معرفی چهره ها و خانواده های قرآنی را از دیگر برنامه های این نمایشگاه بیان کرد.

کد خبر 1747727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha